INBRAAKPREVENTIE

Elke inbraak is er één te veel

Hoewel het aantal inbraken de laatste jaren sterk is gedaald, is elke inbraak er nog steeds één te veel. Daarom vinden wij het als stichting Nationale Inbraakpreventie Weken van groot belang dat er meer aandacht komt voor inbraakpreventie.

Een inbraak heeft impact

Een inbraak heeft vaak een enorme impact op de slachtoffers. Een onveilig gevoel in het eigen huis, slecht slapen, boosheid, concentratieproblemen en irritatie zijn slechts enkele voorbeelden van zaken waar slachtoffers mee te maken kunnen krijgen. Los van de financiële gevolgen waar u door diefstal mee te maken kunt krijgen, zijn de gevolgen van een inbraak sowieso groot.

We helpen u graag om een inbraak te voorkomen. Op deze website leest u alles over veelgebruikte inbraakmethoden én hoe u zich hiertegen wapent en leest u meer over de beveiliging van uw huis.

Met onze handige check ziet u bovendien binnen enkele minuten hoe veilig uw huis op dit moment is. En wat u kunt doen als uw huis toch nog inbraakgevoelig blijkt. Download daarom nu de app en doe de Inbraak Preventie Check!

Is uw huis al 100% inbraakproof?

Google Play logo zonder achtergrond.png

Hoe gaat u met inbraakpreventie om?

Als stichting hebben we onderzoek gedaan naar de manier waarop Nederlanders met inbraakpreventie omgaan. Hierboven ziet u welke typen Nederlanders uit het onderzoek naar voren kwamen. De helft van de Nederlanders besteedt nog te weinig aandacht aan preventieve maatregelen. Onderstaande video laat van elk type een voorbeeld zien. Welk type bent u?

UW HUIS INBRAAKVEILIG MAKEN?

Logo-Nemef-kleur.jpg
Het beste hang en sluitwerk?
Neem contact op met Nemef
Logo-Yale-kleur.jpg
Slimme veiligheidsoplossingen?
Neem contact op met Yale
Logo SecuritasHome.png
Slimme alarmsystemen?
Neem contact op met SecuritasHome
Logo Ring.png
Samen buurten veilig maken?
Neem contact op met Ring